Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Döner Room. Meer weten? Ontdek meer
Marnick
10 jun 2026 om 21:00
Altijd goed als je niet veel tijd hebt en iets lekkers wil eten. Ze zijn snel met bezorgen en het eten is van goede kwaliteit
A
9 jun 2026 om 11:12
Meer als 1,5 later bezorgt i.p.v. 15 tot 40 minuten. Eten was koud.
Zeynep
8 jun 2026 om 17:13
Perfect
Said
7 jun 2026 om 18:27
Broodjes doner koud! Geen sla of iets dergelijks. Vlaamse friet is geen Vlaamse friet en ook koud.
Daarnaast heb ik nog nooit zo een schofterig kleine portie friet gezien
Mensen betalen best veel voor eten, zorg dan dat het perfect is.
Schaam je!
Maarten
1 jun 2026 om 23:09
weer super lekkere kapsalon altijd goed en warm bezorgd.
Ricky
21 mei 2026 om 18:13
kapsalon was prima .. kipburger was echt zo taai als een schoenzolen.
Ramazan
16 mei 2026 om 18:24
The broodje was very nice and hot doner and the servis was too fast good